Blommorna blommar bara när solljuset träffar de, samma gäller dig

Blogg.se är helt konstigt(eller så är det bara vår sida haha) men ser inte helt vad jag skriver för halva sidan är borta typ. Får Försöka fixa ihop nått ändå! Gjorde fösta delen i matteprovet idag som nog gick helt okej! Dock kommer det svårare på fredag.. Stannade kvar med aramis efter skolan och pluggade lite matte innan vi drog ner till stan för att fixa julklappar. köpte till min lillasyster som hon nog kommer bli glad över hoppas jag! Jag är nöjd med den iaf. Köpte även en alternativ klännig på H&M som jag TROR jag ska ha, visar bild på den sen så får ni säga vad ni tycker! Även ett par lite finfina örhängen. Vi kom hem från stan runt 6 och har precis ätit klart lite middag. Nu blire lite matteplugg fortsättning, puss j (hade tänkt lägga in inköpen och en outfit bild men funkar tyvärr inte, åh blir galen när det är såhär!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0