Don't just clean it woman, scrub it

Ångrade mig, hinner göra ett till inlägg nu. Blir nog så att jag inte följer med de, passar inte i planeringen riktigt.. Får bli en annan gång istället! Såg att det bara är exakt två veckor kvar till jul, hoppas, hoppas snön hinner komma. Juste kommentera vad ni tycker om min nyårsklänning, kan ju fortfarande byta den! Åh sugen på att bara shoppa loss i kläder, inte gjort på länge utan mest sparat. Får göra det efter jul och när jag köpt klart julklappar. Älskar topshops kläder i nuläget, så himla fina! Får beställa eller åka till stockholm för att köpa nått plagg snart, innan jag blir galen. Nu kom maten, hejsvejs /j
Saker att önska sig:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0