.

Åh orkar inte sidan är fortfarande konstig för mig, fan. Så kan inte skriva så långt om idag
men kan dra det lite fort. Jag och aramis åkte till lundellska till kvart över åtta och fick först
lite scheman och sånt av syon där för att sedan gå till klassen vi skulle vara med. Det blev
ekonomi-ekonomi klassen i 1an och tror jag nog aldrig varit med om skönare klass alla verkade
ga så bra sammanhållning och så! Var med på några lektioner där, en av de var privat juridik
 som var riktigt intressant! Även den lilla promenaden till matsalen var ganska kort och skön,
så ja verkade bra, med lärare och sånt bara inte så jätte fint.. Vi får se! Imorgon kommer jag inte kunna blogga något ska direkt från skolan till spaet med familjen och sen sova över hos mormor och morfar, mysigt.
Men lägger upp gårdagens outfit och inköpen, puss j


Linne men öppen rygg; bikbok Halsband; H&M



Klänning; H&M 399 kr

Örhängen; Guldfynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0