Fuck you.

Hello, äntligen funkar både datorn och blogg.se! :) Den här dagen har inte varit min kan jag ju bara säga.. Först försover jag mig och håller på att missa bussen. Sedan iskolan, när man ska gå imellan byggnaderna så måste man gå ut.. Och de är ju kallt nu så de är massa is där. Och såklart lyckas jag ramla där när jag och viki är ensama som tur var! Tills en stackars sjua kommer och försöker att inte börja skratta när jag sitter där och typ dör. Så då börjar jag ju skratta åt mig själv, hur kan man inte skratta när nån ramlar så där? De är typ de roligaste någonsin.
Längtar tills det blir nån annans tur.. Nu ska jag iallafall byta om och åka och träna snart. Vi hörs när jag är hemma igen! Kram miccis.
vill va bruuun :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0