GIRLSNIGHT(DAY)

Har varit lite med carrot idag, hon kom insläntrande runt 3, hade försovit sig lite hehe. Ganska logiskt med tanke på när hon gick och la sig.. Vi färgade mitt hår, fixade lite med våra naglar och satte i en ansiktsmask på henne. Allt det hann vi på den korta tid vi hade, hon åkte nämligen hem sen vid middan för att hon skulle få gäster. Så efter det har jag myst lite med familjen! :D Faktiskt riktigt nöjd med mina naglar, och carro som var så dum och glömde handskarna när hon färgade håret var tvungen att ta en färg som täckte de väldigt mörka naglarna efter det, haha. Imorgon ska jag upp vid sju för att åka och tävla, härliga liv. Sitter och fixar min önskelista nu, men måste ta och stänga ner snart. Så ha det bra ni finisar, puss j




Jag körde på ett guldigt nagellack från depend medan carro körde lite mer silvrigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0