guys like you shouldn't have been born

Ska strax dra och ägna min fredagskväll åt att träna till en liten hemlig julsak. Hade ett kemiprov idag som faktiskt gick (hoppas) bättre än vad jag hade trott. Det känns faktikst väldigt bra och skönt att ha det klart. Nu är det bara matte nästa vecka, det värsta är att jag vet att gymnasiet nästan kommer bli mer. Och herregud, håller nästan på att dö nu, hur ska detta gå? Det kommer gå SUPER. Har en bra inställning till allt idag faktiskt, wiho roligare att leva! Oj det lät deprimerande men ska faktiskt avbryta där och gå och äta lite middag. Måste först bara säga att jag letade i min gamla sminkväska idag och hittade en skitfin ögonskugga jag glömt bort! Lite guld-brun, brukar ju aldrig ha ögonskugga men kanske borde börja med det? Provar, så får det avgöra. Ha en super fin fredag, puss j

Blondie – Maria
DEV – In The Dark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0