HALVÅRET/COULORS

BLOND//



BRUN//








SVART HALVLÅNG//



SVART LÅNG//



NU//




Har ju haft två olika nyanser brunt också, hittade inga bilder när det var lite mörkare. Shit vad mycket jag byttt egentligen, stackars hår, en tid färgade jag ju en gång per vecka nästan. Slitet kan ni nog förstå att det blev. Så nu klippte jag av mig helt enkelt, och när jag ser bilderna särskilt på svarta lite halvlånga så åh, ångrar mig jätte mycket. Fast ändå inte kanske.. Vad tyckte NI var finast? Inte för att mitt hår kan växa ut igen men kul och veta liksom! puss j


Kommentarer
Postat av: Maria

Du passar as bra i blont du ser äldre ut, men mörkt också snyggt på dig speciellt nu i vinter!

2011-12-03 @ 21:29:51
Postat av: Maria

Vad använder du för smink??? hur sminkar du ögonen?

2011-12-03 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0