HAVE TO CHANGE SOMETHING

Halloj finisar! Drar dagen lite snabbt, gick upp runt sju och åkte och tävlade, gick väl sådär. Kom hem och åt lunch och sen bar det iväg mot persbo för att träffa släkten och fira min fina moster. Lekte även lite kurragömma där med deras barn(min kusin), Anton som är runt 4 år tror jag. Haha han är värslden sötaste och roligaste. Visade honom en bild på francisco luchowski(världens snyggaste enligt mig) och han ba: Vilken äcklig och ful gubbe. Jaaa man har väl olika åsyn på saker och ting. Imorgon så blir det innebandy hela dagen, alltså ingen skoldag. Var tvungen att hoppa in igen, får väl hoppas på det bästa! Nu ska jag återgå till filmen jag kollar på, ha det super. puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0