Lördag

Yes haha tog bara ett annat internet så funkade sidan igen! Nu blev jag glad mitt i stressen. Okej ska dra det som gått lite kort, i fredags i skolan så bjöds det på jätte god nobellmiddag. Bara vi nior som fick det och blev serverade av lite andra klasser, livet i lyx.  Gjorde klart sista provet som var matte då också, så himla skönt! Blev hämtad på skolan och åkte till spaet med hanna, mamma, mormor och lena. Var MYCKET bättre än jag förväntade mig, måste göra det en gång i veckan fan. Det var så himla skönt och man blev helt fräsch efter, det bästa jag gjort hela mitt liv. Ska börja åka dit en gång i halvåret, det är värt. Jag gjorde en ansiktsbehandling med lite olika delar som var jätte bra och lite massage på det. Super! Sen sov vi över hos mormor och morfar och kollade på "på spåret". Myspys. Åkte hem direkt på morgonen för att hinna till stallet och jar tillbringat hela dagen där, inte lika mys det. Kom precis hem och ska åka och beställa lite mat snart. Sen ikväll ska jag nog åka nånstans om jag kan med cissi kellie och aramis. Ha en bra lördagskväll finisar, puss j







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0