LUCIADAGEN

Idag var det luciadagen då, tiden går fort! Var och kollade på vårat fina luciatåg i skolan, så himla bra. Lite annorlunda mat också, nämligen risgrynsgröt. Ännu mer jul. Efter skolan så åkte jag ner på stan och träffade elvis istället för imorgon så träffar jag miccis då istället! Hon är bara så himla underbar, elvis, hon är bäst. Så hon gjorde den här trista dagen väldigt mycket bättre. Vi hann även planera lite nyår och så! Fick även med mig en klänning hem jag nog ska ha på juldansen. Ska snart ner och kolla på deckare och i pauserna plugga lite french. Hörs senare, ha en bra kväll allihopa! puss j


Dagnes; Skjorta miss selfridges (london)




dagens inköp, klänning; Bikbok ska dock ha ett band i midjan, annars är den för lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0