Mina julklappar

Hemma igen! Riktigt skönt. Precis ätit lite julmat som var kvar haha framför tvn med familjen. Lite charmigt på sitt sätt ändå. Nu håller jag på att strukturera upp min garderob lite som var heelt kaos. Det börjar arta sig lite nu! Vid nio blir det morden i midsummer, riktig tradition och ett väldigt bra program! Tänkte visa er lite jag fick i julklapp bara, så här har ni det.  puss j













Bild 1/ Trosa hm, bh lindex/
Bild 2/ Två böcker och en skiva
Bild 3/ Lancôme hypnose doll eyes mascara, eyeliner, mascaraborttag/ shower cream bodyshop/ lipbalm the body shop
Bild 4/ Christina aguilera parfym royal desire+ bodylotion och väska/ dkny golden delicious+ bodylotion
Bild 5/ Armband snö of sweden/ halsband
Bild 6/ Två tidningar+ premunation på veckorevyn+ nagellack då
Bild 6/ presentkort på topshop+pengar
Bild 7/ ett genomskingligt skal eftersom mitt gamla blev så repigt+ ett beige burburry skal som är beställt men inte kommit fram än haha!
Bild 7/ Jätte skön svart kofta i lite kortare variant med fyra fickor i fram, behövs verkligen för jag har lyckats tappa bort alla mina svarta, braa
Bild 8/ Mysdress från hm, så himla sköna och även snygga tycker jag!
Bild 9/ The bodyshop produkter
Bild 10/ berlockarmband+ berlocker!
Sen så fick jag min iphone och spa i lite förjulklapp också så supernöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0