Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag ska glömma dig

Hello, går dagen blev inte som planerad. Så finns inte så mycket att säga om det, traskade över till Evelina och sov där. Hon är så fin hon. Vaknade där och gick hem fixade lite saker. Sedan träffade jag Sara, jätte mysigt. Först åt vi lunch sedan gick vi till storken för att fortsätta med fika! Var så längesen jag träffade henne, så vi hade mycket att prata om. Nu ska jag fixa lite för imorgon, måste sova tidigt ikväll ska upp halv sju ungefär.. Love miccis.
Vi fick en kommentar om vad våra val till gymnasiet blir. För min del tror jag att det blir
1. Jensen - Sam beteende. 2. Thoreen - Business program 3. Rosendal - Journalistik programet, ja som ni ser är de olika program för varje skola också. Så är faktiskt helt lost i mina val.. Går nog lite på känslan haha, får bli som det blir!
Julia glömde lägga ut outfiten från i fredags så här har ni den! Tror hon skulle göra ett inlägg om hur man får till frisyren också, har hört att den är eftertraktad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0