PÅ EN SANDSTRAND EN EVIGHET BORT

Blev ändå en lika lång dag idag som en vanlig skoldag men tusen gånger chilligare! Vi vann allt som allt och kom vidare ur gruppen. Faktiskt riktigt bra, alla i laget är så himla duktiga. Asså om man räknar bort mig haha. Klänningen kom i brevlådan idag också så jag har hunnit prova den och så. Men njaa, jag vet inte riktigt tror jag nog ska lämna tillbaks den så måste fort hinna en annan! Den var lite stor och konstoig i modellen.. Men får hitta en bättre riktigt snart helt enkelt! Längtar faktiskt(ända gången ahha) till skolan imorgon för då börjar juldansen på idrotten! Finns ingen härligare känsla, det är så himla kul! :) Men med det så kom jag på franska läxan tills imorgon, får springa ner och öva nu. puss julia


förra vintern från bjursås med klassen, ångar att det inte är det här året istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0