SOLO

Nu kunde jag fixa till vanliga programmet, så nu kan jag ändra bildstorleken och så haha. Gick upp tidigt för att åka till en liten tävling som vi fixade. Blev lite julstämning! Efter det hämtade mamma mig och vi åkte till gränby för att hitta foundation eller puder. Fanns inte det jag ville ha där så åkte direkt till stan innan de stängde. Där hittade jag troligtvis nått bra, det blev två puder från clinique. Ena solpudret och det andra vanligt puder, får se imorgon om det blir bra hoppas! Sen åkte vi hem och käkade lite och hyrde en film som hette "hanna". Var faktiskt riktigt bra! Passade på att köpa solos julnummer då också, vilket jag ska ägna min kväll nu åt! Inte så dålig söndag ändå. Imorgon åker aramis till dubai i två veckor, två jobbiga veckor. Tur att det är jul och så emellan annars skulle jag fan inte klara mig, kommer sakna henne för mycket. Men hon får ha det bäst! jag ska återgå till läsningen, ha det bra!puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0