They say talk is cheap. I guess that's why I bought every word you said.

Börjar med att säga God jul till er mina fina!
Nu är farmor och farfar här och vi har precis ätit lite jul-lunch. Ska kolla på kalle anka och ha lite mysigt. Sen ska vi öppna deras julklappar. Och sen i kväll ska det bara vara jag mamma och pappa.
På annandagen blir det nya tag igen, för då kommer hela mammas släkt. Inklusive små kusinerna, betyder alltså att det blir kaos här hemma haha. Men det ska bli kul att träffa dom!
Imorse gick jag över till Gabbis & Evelina och gav dom deras julklappar. Fick bland annat en jätte fin tröja och bronzing puder från body shop av dom! Har också hunnit med att köpa sista julklappen till mamma idag hehe. Men nu ska jag umgås lite med familjen, vi hörs senare! Puss miccis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0