Vi var en gammal sång

Hej, kom hem från tävlingen runt två. Då ringde jag efter Isabelle som fick komma och rädda mig med ben & jerrys och film. Efter att hon åkt hem har jag bara ätit typ och nu så försöker jag plugga till moppe provs grej. Ja ni som kommer ihåg så klarade jag ju uppkörningen i slutet av september typ, men är ju så jävla lat så har inte orkat plugga till själva provet. Så har skjutit upp det tills nu.. Så måste verkligen plugga men jag orkar inte. Istället letar jag efter nyårs klänning. Har hittat ett par stycken men kan inte välja. Får se hur det blir, snart kommer iaf evelina över. Blir mysigt! Hörs senare, puss miccis.


bästa julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0