You feel when it's right baby

Behöver inte berätta om dagen, var väl som alla andra måndagar. Kan tillägga att alla dagar ungefär är likadana haha. Börjar iaf få en liten julstämning av alla jullåtar jag lyssnar på. Det är bra. Imorgon ska jag ner och träffa miccis på stan för att handlan det sista. Onsdag blir det nog en träff med elvispelvis, så himla länge sen, åh saknar henne! Lite andra skojsiga saker kommer nog i veckan, men på fredag så ska jag på julmiddag, första för i år! :D Och juldansen fortsätter i skolan, det bästa. Juste, imorgon är det lucia! Ska försöka få latisarna i klassen att ha lite glitter elr något. Kan bli en svåruppgift, hmm. Men ska läsa ut min svenskaboksuppgift nu, ha det super!puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0