ångest

inför imorn. Skulle vara reserv på skol dm i innebandy, tänkte liksom, visst skönt och slippa skolan och så. Klart ingen blir sjuk osv tänkte jag. Nu är tydligen en sjuk så jag ska åka till allians imorgon på morgonen och spela med typ de duktigaste innebandyspelarna på vår skola. Jag har knappt rört en innebandy boll, och ännu mindre spelat match. Reglerna? Haha men vem vet det kan ju faktiskt va kul? Bara jag inte förstör haha! Så nästan nervös inför det nu, men får ta det som det kommer :) Annars har jag haft en vanlig vardaglig vardag. Nu ska ner och kika lite tv, ha det bra så länge! puss julia


den som frågade efter en osminkad bild på mig i frågestunden, här har du den! Precis just nu, smickrande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0