Äre det okej om jag kallar dig baby? Alla dessa namn gör mig crazy

Ni kan inte förstå min lycka just nu, biologi uppsatsen är äntligen klar!!
Hoppas bara att Eva gillar den haha, det är ju inte ofta hon är nöjd me det man gjort.. Nu är den ur världen iallafall men vi har biologi grupp-prov imorgon sen biologi prov nästa vecka, so prov, idrottsprov, matteprov fan va roligt! :D
Längtar sjukt mycke till alla prov. Fick iallafall tillbaka teknik provet idag, kirrade ett vg så är nöjd!
Nu har ni fått veta allt roligt i mitt liv, hoppas ni tyckte de va intressant.
Ska lägga fram kläder tills imorgon nu, sen blir det sova. Puss miccis.



http://juliamiccis.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0