follow the way to love

Celsius verkar faktiskt riktigt bra! Fräscht och så. Kan vara det viktigaste faktiskt, man måste ju vilja gå upp på mornarna till nått man längtar till och inte till en sjukhus lokal.typ. Har några vettiga alternativ nu iaf. Just nu ligger jag och försöker att inte väsnas så mycket med tanjenterna så att familjen tror att jag sover eftersom jag börjar tidigt imorn. Busigt va hihi. Tycker jag iaf:) Kan snacka lite om helgens planer. Påfredag ska jag och aramis göra lite god middag till kellie och bjuda henne på den för att sedan dra nånstans efter tror jag! Lördagen, kanske jag går på bio eller nått, tar det lite lugnt liksom. Sen så måste jag pallra mig upp på söndan för att tävla. Så ser planerna ut ungefär! Nu måste jag nog sova iaf, ännu en skoldag och öppethus på lundellska och rosendahl imorgon. Godnatt finisar, hörs imorgon! puss j

 
fina från idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

tävla i vad? :)

2011-11-17 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0