here comes the sun

Hej på er! Idag körde jag verkligen på chilldag bestående av svarta skor, svarta byxor och svart huvtröja haha. Passar ju rätt bra till mörkret ute eller vad tycker ni? Egentligen de kläderna man trivs bäst i. Gjorde det lilla av dagen. Annars har jag kommit på att fysik och kemi inte riktigt är min grej, vilket inte var en så kul framgång. Skönt att jag nog inte kommer ha det på gymnasiet iaf! Ska väl ta och runda av nu och göra något viktigt ist men tänkte avsluta med att säga att julen är om en månad :D Nått att längta till mitt i allt iaf.  Juste blev jätte glad för kommentaren i mitt senaste inlägg, tack så mycket! Och ska försöka bättra mig! :)  Ha det så bra, puss julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0