Ibland måste man svänga fel för att komma rätt

Hej! Åh äntligen framför datan igen, saknas en del av sig själv utan nästan. Borta bra, hemma bäst. Kan nog vara det smartaste någon har sagt. Allmänt stressigt här hemma dock, fortfarande mycket prov jag inte kan ett skit av bokstavligen. Så känner mig bara stressad hela tiden inte haft så mycket tid att blogga! Tänkte lägga upp inköpen nu från halmstad, hörs senare! puss julia



Tröja; Mango 399 kr



Kofta; Mango 399 kr



Kofta; H&M 249 kr


Silverörhängen; Guldfynd 129 kr


Overknee strumpor (mina försvann) ; Åhlens 99 kr

valde att köpa lite mer sköna och ja, hur ska man säga, vanliga kläder. Garderoben behövde lite fler sånna kläder när jag iunte kommer orka krångliga och jobbiga kläder haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

något tips vilka sort skor man kan ha till overknee strumpor? jag tycker det är jätte svårt :o

2011-11-16 @ 07:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0