Jag kommer alltid älska dig och det håller jag fast vid när jag nu släpper taget

Hello. Vaknade i natt av att jag hade så sjukt ont i halsen och inte kunde svälja.. Sen på morgonen var det samma. Så evelina fick gå själv till la buss och jag stannade här. Kollade på the voice sen somnade jag. Och vaknade av att viktoria ringde mig och ville att jag skulle förhöra henne på biologi-provet vi har idag. Surt att jag är sjukt, pluggade hela kvällen igår och missade Greys Anatomy för de däraa.. Jaja, nu ska jag duscha och sen städa rummet, plugga lite so. Efter det blir det nog ett samtal till någon med bil, som kan köpa mc donalds till mig, hihi.
Annars igår, åkte ner till stan med Viktoria och Isabelle och träffade Elvira och Cissi för att gå på Jensens öppethus. Värkade väldigt bra faktiskt. Funderar starkt på att gå Sam beteende där. Vi var med på nån "prova på"- lektion det var rätt roligt faktiskt + att det var väldigt fräsht där och de verkade ha bra upplägg på schema osv.
Sen åkte jag hem och träffade evelina och hon sov kvar här somsagt.
Men nu måste jag fixa till mig lite, vi hörs! Puss m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0