I'll take care of you

Hemma från jobbigaste skoldagen på veckan. Helt slut, så ska kolla klart på filmen jag började på igår och försöka sova lite. Sen blir det plugga biologi hela kvällen tills desperate housewives. Imorgon ska jag på öppet hus på Jensen. Funderar starkt på att börja där, så kan va bra och kolla runt lite! För övrigt kom mamma hem med ny bil & donken till mig kändes ooook, eller ja bilen var ju inte till mig då men ni fattar. Eftersom hon skulle till globen och jobba så blir de mat för mig själv. Så skönt, sen åker pappa till Italien imorgon med jobbet är så avundsjuk.. :( Ska be han köpa parfym till mig eftersom jag behöver en ny, någon som har nån att tipsa om? Puss miccis.


Detta består min 80 minuters fysik av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0