Its the way im feeling

Hola fellas, hoppas allt är bra med er! Igår åkte jag, anna, elvira, agnes, sara, sofia och julia till stockholm. Skulle på se Rihanna, så vi åker till sitter ute helt kallt och köar i tio timmar. Och vi fick verkligen helt grymma platser längst fram i mitten. Så får vi vänta ett typ 2 timmar där inne också, och tillsist en kvart innan hon ska börja så kommer dom och säger att hon har blivit sjuk igen!? Vi vart så jävla arga, men men fanns inte mycket att göra åt det..
Var så himla trött när jag kom hem sen, så somnade direkt haha.
Idag vaknade jag helt sjuk, men ska träffa Theres på stan vid två så det blir bra endå! Ska försöka hitta något att ha på mig. Puss miccis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0