JUST DO SOMETHING ABOUT THAT THINGS THAT DISTURB YOU

Det känns bra. Ja det känns ganska bra.

Dagen har varit väldigt lugn, mer eller mindre. Gick till fyrishov och hoppade i lite hoppgropen istället för att gå på so:n, påminner mig om när jag gick på dagis och gick dit.. Känns väldigt långt borta den tiden. Det var härligt. En sak jag är rädd för i livet är att jag kommer tycka det varit misslyckat med det sen när jag blir äldre och önskar att jag hade gått en annan väg. Därför är t. ex gymnasie valet viktigare än vad jag tror, känns det som just nu. PANIK. Måste välja rätt vägar och tänka till innan man väljer oavsett vad. Nu ska jag ner och plugga och försöka göra någonting rätt iaf, puss j


lite dålig bild av dagens kläder men spetsbody och poncho över det båda från kappahl om jag kommer ihåg rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0