New haircut

Hoppade in en Snabbis hos frisören när jag ändå var på stan idag eftersom jag hade så himla slitet att det började gå av så kändes då lite behövligt. Skulle bara toppas men som alltid hos frissan så blir de ju lite till men blev faktiskt super nöjd! Man trivs liksom ganska bra i kort hår. Så det ända jag gjort idag är egentligen när jag gick på stan med Aramis, la även undan ett par snygga skor då. Ska till Stockholm imorn så vågar inte riktigt köpa nått innan dess haha. Kom precis hem o ligger och slappar framför tv:en (vad skulle jag göra utan tv?). Planerat min kväll så långt att ja bestämt att gå upp runt nio-tio så uppdaterar mer då! puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0