Onsdag

Blev inte så mycket skola idag, först åkte hela klassen till ungdomsmottagningen mitt på dagen ungefär. Alla tjejerna gick och åt på max direkt efter, ni är så underbara! Åkte tillbaks till skolan, gick en lektion och sen åkte vi hem eftersom den andra var inställd. Härligt! Då åkte jag och aramis ner till waynes och fikade lite. Bra dag helt enkelt. Inte lika bra nu dock, plugg hela kvällen. Sen måste jag packa lite också, ska nämligen med min familj till halmstad hela helgen och halva fredagen för att kolla på¨min lillasyster som har en gymnastik tävling. Så ser alltså helgen ut för mig. Kankse inte det bästa med just halmstad , hade inte tävlingen kunnat vara i göteborg istället? Men nu är det som det är då haha, puss julia


Dagens:
Metalltröja; Zara




Kommentarer
Postat av: Louise

Miccis kan inte du också lägga upp dagens? Du har sjukt fin klädstil!

2011-11-09 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0