Som vi nånsin haft

Häktiska dagar. Hinner inte med så mycket bloggning tyvärr. Var på öppethus på skrapan idag iaf, verkade väl vara en bra skola och lärare och så men lokalerna, njaa. Lite sjukhus aktiga haha. Kankse beror på att det har legat ett mentalsjukhus där förrut! Läskigt. Men just nu lutar det väl mot lundellska, celsius eller fyris. Eller nått liknande, mina ögon är fortfarande öppna för nytt! Fick en fråga också om vad jag skulle tävla i och det är nämligen i ridning. Så nu vet ni det. En sak avklarad, yeeeeees. Och jag orkar knappt hålla ögonen uppe så kanske bäst att jag avslutar eller vad tycker ni? Ska försöka bättra mig! puss j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka skolor/linjer funderar du på och varför? vad talar för och vad talar mot?

2011-11-18 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0