Svar på frågestund 1

Miccis: Är runt 170, och väger tydligen exakt 56 kg enligt min våg.
Nu känner jag att jag borde dra mig till gymmet..

Julia: Tack så mycket! Hmm, är nog runt 165 kanske och väger ungefär 45 kilo eller nått! Kram :)


Miccis:Tack! Funderar på Jensen, Thoren & Lundellska. Vill gå nära stan.

Lägger vell barnbidraget och sen när det tar slut får jag pengar av mamma & pappa om de är nått som behövs.
Plus att dom får betala alla mina fikor/er.. va säger man igentligen haha?

So har jag väldigt lätt för så det är kul! Haha det här kommer låta helt störd men har världens bästa peeling till kroppen. Man tar typ det som blir över när man gjort kaffe, tror de heter kaffesump eller nåt. Så blandar man det med olja. Man blir så len, fast man luktar typ kaffe.. haha.

Får som sagt barnbidraget sen varierar det jätte mycket. Mellan 1000-2000 per månad.


Julia: Tack du! Velar väldigt mycket men just nu lutar det åt en skola som inte är privat iaf och vill gå juridik så en som har inritkning juridik!
Kläder lägger jag kanske runt 1100 kr på men skor köper oftast mamma till mig när jag behöver, likaså jackor osv.
Svår fråga faktiskt men so är ju ganska intressant och matte när man fattar haha!
En sak som funkade på mig är att använda ansiktsrengöring och sånt som inte är till för att få bort liksom starka medel utan då får man oftast bara fler. Istället kan man köpa sånt som är till bara för hyn t.ex torr hy för när huden blir bättre, så försvinner även orenheterna!
Jag får ungefär 1100 kr i månaden. Kram! :)

Miccis: Hatar dom här frågorna för jag har inte ens fina kläder så vet inte riktigt vad jag ska säga haha! Men ha bra typ "basplagg" för man kan ju alltid fixa till en outfit med smycken osv och man behöver inte fixa sig så mycket ens! Lauren Conrad, Hayden Panettiere & Selena Gomez.
Veckorevyn, ELLE, Vouge :)

Julia: Svårt jag tycker man själv ska välja kläder man känner sig trygg i och gillar för gillar man det man har på sig så ser det snyggare ut!
Jag vet faktiskt inte jag tycker många klär sig bra, tycker om ganska många olika stilar så kan inte säga en! Men olivia palermo har fin klädstil.
Olika men kanske solo! Kram :)


Miccis: Rosa!
Krypa tio mil naken.. finns inge värre än maskar!
Massa vänner
ROBERT PATTINSON.
Vaken
Fika!

Julia: Rosa just nu!
Krypa tio mil naken haha!
Vänner!
Ingen av de :)
Sovaa!
Middag, mums
Kram :)

Miccis: Yes
1, forever alone hahaha
Säger samma som julia, men de jag nämnde innan håller jag lite koll på iallafall och Mila Kunis.
Tycker alla är fina och det är inget jag går runt och tänker på speciellt! Sen finns de såklart saker man vill ändra på sig, men jag tycker man ska vara nöjd med sig själv!
Allt utom typ lök, för de är så jävla äckligt.
(Fattar ni va jobbigt att jag måste special beställa cheeseburgare hela tiden..?)
Upptill var och en. Men tycker de är himla onödligt att röka.

Julia: Ja!
1
har faktiskt inga just nu, tar lite från olika liksom!
Spelar faktiskt ingen som helst roll huvudsaken är nog att man själv gillar den
MAT
Inga åsikter, man får välja själv helt enkelt! Heelt okej på typ fest och så. Tycker dock inte om de som röker varje dag, som är beroende eller alkholister!
Kram!

Miccis: Jag är nöjd med dom.
Att Julia alltid får mig på så himla bra humör och får mig att skratta. Och att hon alltid finns där för mig och lyssnar osv. Hon är bäst och det finns verkligen ingen som hon. Haha de enda dåliga med julia är att hon pratar så jävluskt fort så man inte hinner med ibland hahahaha. Nej driver hela hon är perfekt. "YEEEEEEEEES" hahah.
Förstår inte grejen med det faktiskt. Man är vell inte med sina vänner för att dom är snygga? Utan för att dom har så bra personligheter och att man har kul med dom. Sen är de ju så att mina vänner är äckligt snygga.
Läser typ alla i Uppsalas bloggar haha + Kenzas & Hanapee.
Julia, Cecilia, Kellie, Donia & Aramis är typ dom jag har koll på vilka de är och dom är jätte fina!

Julia: Njaa kan få bättre, inte supernöjd men de funkar!
Oj vad ska jag börja finns faktiskt INGET dåligt eller negativt med miccis om jag ska vara ärlig. Men att hon är så himla underbar och äkta, alltid kan hjälpa en om man behöver och ja, 1000 saker till! Dock ses vi alldeles för sällan nu..
Jag gör absolut inte det! Man umgås med personer man tycker om att vara med helt enkelt. Om några väljer vänner därefter så tycker jag de inte riktigt fattar grejen med vänner och vet inte vad jag ska säga men helt fel att göra så iaf.
Läser de kända och mina kompisars!
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0