the old can be better than the new sometimes

Hej hörni!
Förlåt för den uppriktigt sagt, usla, uppdateringen från mig. Helgen har varit ganska full! Kan dra den lite snabbt. Fredagen, åkte jag och aramis med våra småsyskon först till max (godaste där) och käka. Sen vidare för att se breaking dawn och herregud vad bra den var. Ändra min syn på livet nästan.. Vill att nästa ska komma ut NU. Sen lördagen åkte vi till stockholm och globen rätt tidigt för att hinna shoppa mycket. Kollade sedan på showen på kvällen! Mangemakers kom och spelade också. Fick med mig två tröjor hem och lote jag handlade i annexet. Nu idag så har jag tävlat och julfixat huset lite. Blev mycket mysigare stämning nu. Åh älskar julen. Det var väl iaf min helg iprincip, nu ska jag ner och käka pepparkaksdeg, ska först bara lägga upp tröjorna. Vi hörs, puss julia


ganska blyga haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0