Utan mening att leva och utan orsak att dö

Har precis klivit ur duschen och gosat ner mig i en stor stickad tröja. Var ute och gick med pappa i Årsta nyss, helt sjukt kallt. Pratade om massor, det var mysigt. Han är bäst, han levererar godis & gymkort på sats samtidigt. Var som sagt på sjukhuset tidigare idag, får äntligen börja träna! Något lyckligt i mitt liv, nej mitt liv är väldans lyckligt just nu. Annars så sitter tove och skickar små gulliga bilder som stämmer in på mig som får mig att skratta, hon är guldvärd! Lunchen på skolan idag spenderades på brantans bageri, med toffsen & vickan. Bättre sällskap får man inte, skrattar aldrig så mycket som när jag är med dom. LOVE, miccis ♥

Tumblr_lunxe6dlsq1r6y68mo1_500_large

Tumblr_lucdjp6mhp1qmliryo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0