I wont let you close enough to hurt me

Förlåt för jag har uppdaterat jätte dåligt! Igår så var jag på tjejmiddag hos Evelina, sen åkte vi vidare på någon fest. Vart helt kaos, någon tog min mobil så den var borta halva kvällen och så smsade & ringde dom massa folk. Jobbigt, men men det löste sig iallafall. Sen när jag vaknade så var redan mina kusiner här så jag har haft fullt upp hela dagen med dom två. Dom ska sova här i natt också, ingen lung och ro haha. Nu kollar vi iallafall på kalle blomqvist, imorgon blir det att träffa Sara på stan och fika! Ett plus i kanten på gårdagen fixade mamma när hon kom hem med Avicii biljetter. Man tackar! Puss miccis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0