When you call my name

Tjugo i elva är klockan och jag skulle sova innan tio. Det gick bra. Nu ska jag iallafall sova, fast innan måste jag spela top girl, temple run och my horse.. haha. Är seriöst beroende av min iphone. Kan vakna tre på natten och börja spela top girl för att jag vill ha alla mina gifts från pojkvännen så man kan dumpa han sen. Ja ni fattar, jag behöver inte ta hela upplägget om hur de funkar. Men iallafall ni som också har en Iphone införskaffad och Instagram.
Lägg till michaelarask, bjuder på bilder på saker jag äter hela tiden. hehe. okej spårar, jag ska sova nu hejdå. /m
Glöm inte frågestunden! http://juliamiccis.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0