You know how to make me smile

Håller på och städar lite i rummet, snart kommer viktoria över för en. "Ska vi köpa donken, sushi, massa godis och bara kolla på varandra" dag. Citerat från Viktoria själv. Skolan idag var bra, alla är så glada på fredagar! Blir inte bättre plus att jag har världens goaste klass. Behöver aldrig tänka på utseendet osv, och dom är så roliga. Kommer sakna alla hur mycket som helst efter nian.. Puss miccis.
Favorit Top Girl, killarna!
Sen har vi mäster stickarNa på syslöjden.

Kommentarer
Postat av: william

snygg header:D



Vad tycker du om mina "Autumn Girl" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-11 @ 18:21:37
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0