can we call it destiny?

Kom nyss hem från KALLA stan. Helt sjukt kallt det börjat blivit. Måste börja använda vinterjackan snart.. Aja fick med mig ett litet behövligt köp då. Ikväll ska jag vara hemma med familjen och så. Måste till och med kanske plugga på en fredag fast jag verkligen inte orkar. ÅHH. Sen imorgon ska alla tjejer till cissi och så får vi se vad som blir efter! Det ska ju bli bra iaf! :) Får se om ja bloggar nått mer senare, annars får ni ha en jävligt bra fredagskväll! puss julia


kanske inte det finaste, men jävligt skön kan jag säga er! "pannband" Solo 199 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej skulle inte ni kunna tipsa på några snygga och inte överdrivet dyra jackor till vintern? :)

2011-10-21 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0