I hope your heart shining like your eyes

Hej på er! Förlåt för lite dålig uppdate från min sida. Hmm. Vart slutade jag. Juste gårdagen hos johanna var verkligen jätte mysig med oss tjejer som alltid sen senare på kvällen så kom lite andra, var tvungen att åka hem runt elva eftersom jag skulle upp så tidigt idag! Hennes mamma hade lagat helt underbar mat och ja, så såg kvällen ut ungefär! Just nu sitter jag med lite bio popcorn och ska sätta på en film, inget slår popcorn med smör ♥ Kommentera om vad vi ska fortsätta skriva om och annat vi ska skriva om, skulle uppskattas! Annars så ser dagens planer väldigt lugna ut. Får se vad jag gör senare i veckan också, ska nog till stockholm på onsdag och kolla lite skor! Nått tips på några snygga? Så svårt at välja eftersom det finns så många. Men här nedanför är några jag funderar på! Vilka tycker ni är snygga?  Ha det super, puss julia

Alla från Vagabond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0