innan du ska gå

Inte riktigt hunnit uppdatrea idag, ska bättra mig! Kan ta det från början. Gårdagen så firade vi alltså cissi, äntligen 15 år! Började hos henne, åt middag, efterätt och presentöppning, allmänt mysigt. Sen drog alla tjejer till stan och vidare till flogsta och ja lite kaos in till stan igen och ja nått. haha. Kom in och la oss runt halv två kanske! Och jag skulle upp 7 idag så ställde klockan och blev hämtad då. Inte lika mysigt haha. Så ni kanske förstår att jag är väldigt trött nu! Hjälpte nämligen till med en barnsak. Sen åkte jag hem, åt, gick ner på stan med mamma och köpte jackan! :) Härligt. Annars fortsatt normalt, plugg osv. Snart ska jag ta och släcka så jag orkar skolan imorgon, lägger upp en bild på jackan snart! puss julia

några få bilder från kvällen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0