kommer på andra tankar

Hjälp. Ett nödvändigt ord att beskriva bion med. Shit, undrar om jag sett nån läskigare innan. Som ni förstår så kom jag nyss hem från bion, paranornal activity 3. Gick med kellie, aramis och cissi och herregud vad vi skrek. Men den var faktiskt riktigt bra! Jag rekommenderar den verkligen bara man inte är FÖR känslig för läskiga filmer, men finns ju läskigare. Så det slutade med en härlig fredag iaf även fast skolan slutade dåligt. Hade nämligen utvecklingssamtal som gick, ja, skit. Fast det ordnade sig när jag fick vara med de tre bästa flickorna! Ska slänga på en film nu, hoppas miccis har/haft det jätte bra i stockholm! :) ha en fortsatt bra fredagskväll ni med, puss julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0