LÄNGTAR EFTER NÅGOT SOM KAN RÄDDA MIG

Hej! Ledsen för dålig uppdatering, fullt upp här hemma! Och nu hinner jag bara blogga nått inlägg för måste nog släcka snart.. Bättrar mig senare! Gjorde svenska provet idag, gock nog HELT ok iaf! Annars inget särskilt en snabbis med aramis bara här hemma och planerade lite mm. Imorgon ska jag ner på stan med cissi och aramis och köpa lite nödvändiga saker! Härligt :) Sen ska jag åka till aramis på kvällen och bara ha det allmänt skönt. Kör på lugn helg! Lika bra det liksom. Så det är mina planer lite och sen åka och fira min älskade mormor på söndag. Kul! Hörs imorgon, puss julia

tänkte ge er lite bra tips för fint plut på läpparna också!

1. för att få färgen att hålla längra, så målar du med läpppennan över hela läpparna med korta drag.
2. Du kan även pudra läpparna innan du målar på läppstiftet för att det ska hålla längre.
3. Rosa färger och ljusare rött förstorar och mörkare färger minskar.
4. Matta läppstift ger ett förminskat intryck medans glossiga ger ett större inrtyck.
5. För att få större intryck så drar du en ljusbeige, skimrande penna runt överläppan.
6.Mitt under underläppen kan du också dra ett litet streck med en mörkare färg, ger ett fylligare intryck.
7. Om du inte vill ha läppstift på tanden så när du satt på siftet kan du dra ett finger i munnen och ta bort det överflödiga på insidan!

Hoppas det hjälper nån gång :) puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

10 snyggaste tjejern ai uppsala som ni inte känner?

säg tio var

2011-10-14 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0