Låt inte saker försvinna med åren

Hej! :)

Förlåt för jätte dålig uppdatering! Ska bättra mig :) Igår blev det väl iaf helt ok lyckat, vi var alla tjejer hos johanna först för att senare åka till gottsunda men var för trångt där så då åkte jag och aramis hem till kellie istället med simon, joel och rasmus. En kort förklaring av gårdagen! Somnade runt halv 5 ungefär så kan säga att jag är riktigt trött nu! Bara tagit det lugnt idag iaf, pluggat osv.  Helt otagg på skolan imorgon känner jag haha. Men det får funka! Ska ner och kolla lite tv med familjen nu. Vi hörs! puss j

Kom hem med två till saker från stan igår. Tack mamma!

bh; lindex

Halsduk; Cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0