Myskväll

Hejhej, kom precis hem från stan med min fina mamma. Vi åkte och köpte sushi, godis, och hyrde film. Pappa är ute och äter med jobbet så vi ska ha lite tjejkväll. Ska snart sätta på filmen och fixa ansiktsmask. Fan va jag myser, har myst hela dagen. Kollade på läskig film igår kväll igen.. insidoious, värsta filmen jag sätt i hela mitt liv, aldrig att jag trodde jag kunde bli så rädd av en film. Blir typ rädd av att tänka på den.. Så kunde inte somna förens två halv tre.
Så har bara gått omkring i mys kläder idag och gömt mig i min tjocktröjas luva hela dagen haha. På so lektionen frågade läraren om jag somnat, nära på typ. /miccis, stooormysarn ♥


Kommentarer
Postat av: ..

kan ni inte ha varsin blogg istället?

2011-10-26 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0