ROBERT PATTINSON ♥

28/10-2011. BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!
Började med att Isabelle och jag ställde klockan på 03.00, ni kan ju förstå självmords tanken när alarmet ringde. Men vi gick upp, fixade oss. Och så skulle vi ta Isabelles moppebil in till stan. Så vi går ut sätter oss helt jävla döda typ. Och så startar inte bilen. Halv fyra på morgonen, vafan gör man lixom? Så jag springer upp till mamma, hon skjusade oss. Hur glada vart vi då alltså! Så kommer vi till centralen vid 04.00, bara det att vi tänkte det skulle ta längre tid om vi åkte med isabelles bil, och tåget gick 04.43 så vi satt ute med massa läskiga människor och frös tills tåget äntligen kom! Allt gick bra osv, sen framme i stockholm funkade allt bra med tunnelbanan och så. Klockan sex var vi iallafall vid hovet och då hade vi 8 timmars köande utomhus framför oss. Haha känndes lite tungt då, men dagen gick fort och vi träffade några trevliga tjejer vi satt med osv. Vid fyra blev vi insläppta till hovet, helt kaos!
Vi lyckades iallafall, tack vare några andra tjejer vi lärde känna där inne ta oss längst fram. Så vi stod exakt vid röda mattan där de skulle gå! Så stod vi där i typ 2 timmar och dom tröck lixom redan då, så fatta vad dom tröck sen när dom kom, det var helt galet men så jävla värt! Mange makers, Nause och Oleg haha spelade först sen kom dom till slut. Ashley Green och Robert Pattinson. Visste fan inte vad jag skulle göra när jag såg han fick typ panik började gråta haha ja ni fattar. Så först fick jag Ashleys autograf och så interjuvades dom uppe på scenen sen så på vägen tillbaka gick Robert på våran sida och skrev autografer osv. Och så kommer han till mig, så står han och skriver autograf till tjejen brevid oss, och jag kunde typ inte ens prata men jag frågade iallafall can you take a photo of us? Och han kollar på mig och ler och så skriver han klart så tar han min mobil och ba lutar sig typ mot mig!!!!!!!!!! Han rörde mig fattar ni?! Och så tog jag kort med han, shit bästa som har hänt i mitt fucking liv.
Aftonbladet var typ där och dom filmade när han tog kort med mig så mamma & pappa såg när jag tog kort med han omg. Asså efter stog vi med dom andra tjejerna vi lärde känna där inne och typ bara grät asså, ärligt jag kan typ dö nu, för då dör jag iallafall lycklig ♥ /micccis :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0