Sjuk

heeeeeeeeeeeeeeeej. Sitter i soffan och bara slappar, stannade hemma från skolan idag. vaknade med att jag hade jätte ont i halsen och förkyld och så. Men tillbaks imorn tror jag iaf! Kollat gossip girl hela dagen och det är ju inte så dumt det inte. Ska snart åka iväg för lite saker och ett möte och så. Känner att jag behöver ut och röra på mig lite! Man blir ju lätt VÄLDIGT seg av att bara ta det lugnt en hel dag hihi. Så, så ser min eftermisdag ut :) Ska försöka baeställa jackan också, livar upp ens dag lite det också. Men nu ska jag slänga på ett avsnitt till! vi hörs, puss julia

inspo från gossipgirl tjejerna leighton meester och blake lively





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0