the rose you gave to me was as fake as you

Hej! En jätte härlig nyhet är att lager 157 öppnar på torsdag. Äntligen! Den kommer då ligga på kungsgatan. Får åka dit ner gång i helgen :) För er som inte vet vad det är så är det en affär som säljer märkeskläder typ, fast till lite bättre pris! Och sitt egna märke. Annars dagen idag då, inte varit så speciell,  om nån dag är det haha men åkte iaf hem efter skolan bara. Imorn åker jag och cissi ner en stund på stan en snabbis tror jag och sen hem till mig för att färga håret! :) På onsdag ska jag ner med aramis en stund på stan och vi ska fixa våra ögonbryn, måste färga de mörkare eftersom de är blonda medans håret är nästan svart haha så bara jobbigt att fylla i så mycket. Det är mina närmaste dagar ungefär! Och gymnasie mässa på torsdag också det glömde jag. Ska ner och äta lite nu, hörs senare!puss julia

Några exempal på vad man kan hitta på lager 157!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia! Ville bara säga hur kul det är att läsa sådana inlägg som det här, och som det med ansiktsmasker och inpackingar och så. Tack och fortsätt med det, lättar upp vardagen lite :) Stora kramar och pussar till er båda!

2011-10-18 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0