This has gotta be the good life

Hello, blogg.se är helt konstigt kan inte ladda upp bilder eller nåt, men men försöker mig på ett inlägg endå! Träffade Sara på stan vid två, vi satte oss och åt lite lunch och snackade massor. Saknat henne massor så var jätte mysigt och träffa henne igen, helt underbar är hon! Sen hjälpte hon mig att hitta present till min lilla kusin och Evelina tror det blev rätt bra endå! Vi bestämde också att vi skulle gå på den här filmen, En Dag tror jag den hette verkar hur bra och sorlig som helst haha.. Men det blir bra iallafall! När jag kom hem gick jag en liten promenad för mig själv i det fina höst vädret, för nu är det vell faktiskt höst endå? /m. http://open.spotify.com/track/1x8AFBt9UEMRY41fSxi7aA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0