tomhet är större än de flesta uppfattar det

Hej på er! Har nog hittat den jacka jag ska ha vinter nu :D Eller till lite kallare höstdagar/ varmare vinterdagar. Har ju en jätte varm (dock väldigt EXTREMT ful) sen förra året så på riktigt kalla vinterdagar funkar den super. Därför kör nog jag på en lite tunnare istället! Älskar modellen med skärp, blir lite mer feminint och former då :) Beställer den antagligen imorgon! Känns skönt att ha bestämt lite iaf.. Idag har jag bara varit med familjen och pluggat lite (eller skulle ha pluggat..). Bara tagit det lugnt helt enkelt! Har även kommit på idag att mitt hår är RIKTIGT slitet och har ingen aning om vad jag ska göra åt saken.. Ska nog börja sova i fläta varje dag och inte platta, ha i massa inpackningar osv. Sen får vi se! Men nu tänker jag bara kika runt lite bloggar och sådär så får vi se om jag hinner ett inlägg till! puss j


jacka- barbour 3000 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0