It's the way I’m feeling I just can't deny

Hello! Igår så mötte jag upp min fina vän Elvira på stan för lite fika och mys. Satt och fikade på Barista och sedan gick vi runt och kollade lite i affärer. Hon är verkligen helt underbar!
Sent åkte jag iallafall hem och åt, och sedan vidare till Viktoria. Vi pluggade lite.. var tvungen att göra lite till vårt typ projekt i bilden eftersom vi ligger så mycket efter. Sen kollade vi på film åt bj. Dock så gick vi upp typ nio eftersom hon skulle och jobba. Så nu sitter jag här med Evelina som sitter och skriver nåt till skolan och
jag kollar på Gossip Girl! Vi hörs senare, puss miccis. ♥
Rihanna – We Found Love
Rebecca & Fiona – Jane Doe
Foster The People – Pumped Up Kicks
Taio Cruz – Hangover
Chris Brown feat. Ludacris – Wet The Bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0