It's a struggle gotta rumble trying to find it

Hello, skolan gick jätte fort idag och känns äntligen som något går bra igen! Speciellt biologin, vi läser typ om nervsystemet skit komplicerat men tror endå jag vet en del vad det handlar om. Imorgon har vi iallafall teknik prov. Så nu ska jag först skriva en förberadande uppsats till det och om jag hinner ska jag skriva min biologi uppsats också. Fan va roligt! Jaja, har ju endå donken här hemma som jag och Tove köpte med oss när vi gick hem. Fick 2 st mellanpommees gratis, stabilt! Juste ska fråga också, vad vill ni vi ska blogga om för nåt? Står lite stilla nu så kommentera gärna vad ni tycker är kul och läsa! :) /m


helt sjuk nöjd haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0