Små saker som gör livet lättare

Bara jag som blev lite smått advensjuk på linnet Julia hade köpt? Riktigt snyggt var det! Själv så skrev jag mvg på mitt teknik prov idag! Ja.. det tror mina föräldrar iallafall så de är glada på mig, haha ;) Kom hem med ben & jerrys så nu ska vi ha lite desperate housewifes mys, och sen ska jag hoppa in i duschen och ha lite hårinpackning osv. Nu när de börjar bli så mörkt och kallt. Så är de ju rätt lätt att falla in i någon slags rutin, bara skola och så. Men det finns ju lite små saker som kan betyda mycket, som kan ge en guldkant på en regning Tisdag som denna!

- Smoothie

Till 4 portioner behöver du:

1 liter vaniljyoghurt
1 banan
½ honungsmelon
1 granatäpple
½ citron

- Bubbelbad

Mysigaste någonsin kan ju vara att krypa ner i ett bubbelbad, tända ljus och köpa veckorevyn eller något liknande och bara njuta. Jätte avslappnade plus att man får en massa tid att tänka översaker!

- Ut och promenera

Okej, idag kanske inte var bästa dagen. Men när det är finare väder kan det vara skönt att gå ut i skogen med en kompis och snacka. Och om man ska plugga kan det va bra och gå ut innan, då släpper man typ allt och det blir lättare att tänka!

- Söta sms!

Skicka ett sms till någon av dina kompisar och berätta hur mycket personen betyder för dig! När man får ett sånt sms blir man verkligen jätte glad, så gör nån glad! :)

puss miccis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0